Modelul setUP, explicat în detaliu

Modelul setUP, explicat în detaliu

Salut,
sunt Claus!

Am primit mesaje în care eram întrebaţi, mai detaliat, care sunt paşii de lansare.

Astăzi vreau să intrăm puţin în detaliu cu privire la aspectul lansării. Îţi spun pe scurt ce urmează după ce te înscrii, să ştii la ce să te aştepţi.

În primul rând, trebuie să ştii că nu poţi avea un business pe Amazon, dacă nu ai un produs. Iar acest business începe cu un singur produs (după care se mai adaugă unul, şi încă unul…). Aşa că, primul pas este:

1. GĂSIREA PRODUSULUI

Cum găseşti un produs pe care să-l vinzi? Îţi prezentăm strategia noastră, paşii care pe noi ne-au ajutat să facem asta.

Această etapă nu este bazată pe magie, noroc sau experienţă. Nu, alegerea produsului se bazează pe cercetarea pieţei. Asta înseamnă că vei intra pe site-ul Amazon, şi vei căuta acolo o nişă cu potenţial.

Noi îţi punem la dispoziţie un sistem clar. Începem cu CE SĂ NU ALEGI, să fie foarte clar ce produse nu se potrivesc cu sistemul nostru pentru ca astfel să nu fie loc de greşeli.

Ulterior îţi arătăm ce condiţii trebuie să îndeplinească un produs de succes. Ce dimensiuni să aibă ca să primeşti o oferta bună de preţ pentru transport şi depozitare, ce preţ aproximativ să aibă pentru a le face cu ochiul “cumpărătorilor impulsivi” şi alte condiţii de tipul acesta. Asta pentru început.

Vei alege produsul şi, în funcţie de concurenţă, vei găsi o nişă care poate fi exploatată. Vei studia recenziile pe care le primesc celelalte produse din categoria aleasă de ţine şi, în funcţie de acest lucru, vei cauta metode pentru a îmbunătăţi acel produs.

Adaugi bonusuri, creezi un bundle, oferi tutoriale gratuite sau e-books. Rezolvi probleme pe care brandurile concurente le au şi în acest fel te asiguri că vei urca în topul vânzărilor pe respectiva categorie de produse.

IMPORTANT 
Nu trebuie să te crezi mai deştept decât research-ul. Dacă nu parcurgi temeinic această etapă, îţi va fi foarte greu să te lansezi cu un produs care nu respectă condiţiile. Şi nu va funcţiona dacă ai impresia că ştii un produs care s-ar vinde foarte bine. Sunt şanse mari să nu.

2. GĂSIREA FURNIZORULUI ŞI NEGOCIEREA CU ACESTA

Vei afla cum să găseşti cel mai bun furnizor pentru produsul tău, să obţii cel mai bun preţ şi cele mai avantajoase condiţii, dar şi cum să asiguri transportul produselor în depozitele Amazon, în siguranţă.

Noi folosim site-ul Alibaba pentru a ne găsi furnizorii. Am contactat mai mulţi şi le-am cerut oferte. În funcţie de cât de bine comunicăm în această etapă, dar şi în funcţie de raportul calitate/preţ sau flexibilitate, am rămas cu câteva variante. Acestora din urmă le-am cerut mostre, şi cu toate informaţiile astea “pe masă”, am luat deciziile finale.

Secretul este negocierea. Producătorii pot scădea preţurile masiv dacă ştii să îi convingi. Noi te învăţăm în curs cum să faci asta, cum să construieşti o relaţie durabilă cu producătorul tău, astfel încât să câştigaţi amândoi din această colaborare.

După ce ai găsit produsul potrivit şi producătorul potrivit, trebuie doar să plasezi comanda.

3. LISTAREA PRODUSULUI

Îţi împărtăşim toate secretele unui listing care vinde.

Listarea sau listingul este modul în care îţi prezinţi produsul pe Amazon. Site-ul îţi pune la dispoziţie o gamă variată de posibilităţi de marketing şi prezentare (deoarece este în avantajul lor că tu să vinzi cât mai bine).

  • Titlul: Titlul produsului trebuie să fie optimizat cu cuvinte cheie, astfel încât să ieşi printre primii la căutări. Pe de altă parte, trebuie să fie şi convingător din punct de vedere al copywriting-ului, încât oamenii să îşi dorească să dea click pe produsul tău şi nu pe cele ale concurenţei.
  • Imaginile cu produsul: Cu cât sunt mai bune fotografiile, cu atât vinzi mai bine. Oamenii vor produse de calitate, şi dacă imaginea ta nu inspiră calitate, nu vei avea vânzări. Dacă îţi construieşti o identitate vizuală solidă, cu poze de calitate, profi, vei vedea cum îţi cresc vânzările.
  • Texte de prezentare şi vânzare: Fiecare produs are o descriere, nişte bullets, unde tu trebuie să îţi descrii cât mai bine produsul. Ce fel de cuvinte vei folosi? Cum vei argumenta în favoarea produsului tău? Noi te vom învaţă concret cum să scrii, ce să spui astfel încât să pui beneficiile clientului la vedere şi să îi îndepărtezi îngrijorările.

4. LANSAREA

Amazon.com este un spaţiu foarte competitiv, iar un element cheie al succesului este lansarea. Îţi vom arata ce trebuie să faci şi ce trebuie să eviţi pentru a începe să vinzi din prima săptămână.

Lansarea este etapă finală. Ai produsul pe stoc, ai o listare bună… şi trebuie doar să începi să vinzi.

Ai şi aici câţiva paşi extrem de important de urmat. Printre aceştia se numără obţinerea de recenzii, campaniile de oferte, reclame plătite pe Amazon sau reglarea preţurilor astfel încât să fii foarte atractiv (chiar dacă nu faci foarte mult profit în prima fază).

Dacă te lansezi bine, Amazonul îşi dă seama că ai un produs de calitate şi te va ajuta să fii foarte vizibil. Acest lucru îţi va sedimenta poziţia pe nişa ta, şi vei începe să vinzi constant și organic.

Apoi vei munci mai puţin, pentru că intri într-o etapă de “mentenanţă” în care trebuie doar să faci mici optimizări.

Toţi aceşti paşi sunt discutaţi în webinarii. Toate întrebările îşi găsesc răspuns pe grupul de curs. Împărţim resurse, ponturi şi contacte de colaboratori. Am optimizat (şi continuăm să o facem) fiecare aspect al acestui curs la fel cum optimizăm constant afacerile noastre pe Amazon.

Dacă vrei să faci parte din comunitatea Amazonienii, dacă vrei să înveţi în detaliu cum să îţi construieşti o afacere durabilă pe Amazon, înscrie-te pe lista de așteptare cu un click pe link-ul de mai jos.

http://amzsetup.ro/prezentare-curs/

Până data viitoare
Claus

Citește mai mult

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz